Vožnja balonom iznad Kapadokije

5/07/2014

nadjite me na fejsu:   Putoljub
Pre desetak godina u turističku posetu Kapadokiji došao je jedan turista. Oduševljen lepotom cele oblasti, odlučio je da ovde ostane doživotno. Na pamet mu je pala ideja da bi bilo lepo sve ove divote sagledati iz ptičije perspective. Vratio se u Ameriku, nabavio balon, i tako je krenulo! Danas više od dvesta balona svako jutro krstari nebom!
Šest ujutru. Stojeći u korpi sa još 24-oro putnika, očekujemo uzletanje balona.
Iz agencije za let balonima pokupili su nas još pre svitanja iz hotela i odvezli do Goreme. Od svih koji su se tog jutra odlučili na let, najviše je bilo Koreanaca.
Poslužen nam je doručak, a zatim su nas je pokupio kombi i pošli smo u ravnicu, gde su radnici već spremali balon za poletanje.
U početku sam bila uplašena. Prvo što sam smatrala da je dvadesetpetoro ljudi previše za jedan balon, a i sama pomisao na let ledila mi je krv u žilama. Obično se ne plašim visine, ali ovog puta bilo je drugačije.
Korpa je velika, i komotna, a dovoljne je visine da se u njoj osećaš sasvim bezbedno.Podeljena je na pet delova. U središnjem delu je smešten radnik koji upravlja balonom, a u ostalih četiri putnici.
 Balon se polako puni, i otiskujemo se od zemlje.
Za početak, zadržavamo se na visini od oko 500m. Knedla u grlu raste, povlačim se uz unutrašnju ivicu balona. Čekam da se priviknem na pogled iz ovog položaja.
Posmatramo uzletanje balona sa svih strana. Neki se dižu na mnogo veću visinu od naše. Oh, pomislih, moramo li i mi ovako.
 Šareni lilihipi ukrašavaju nebo. Odvlače mi pažnju, i trema polako nestaje.
Letimo tik iznad zanimljivih stena Kapadokije. Gotovo se čini da ćeš ukoliko ispružiš ruku, dotaći vrhove kamenih gromada.
Sunce se diže, a i mi s njim sve više, nebu pod oblake.

 Kilometar smo iznad zemlje. Uživamo.




















Prizemljenje je bilo bezbolno.Posle sat vremena provedenih u vazduhu polako su nas dovukli konopcem. Šestorica momaka već je čekala, da nas smesti na kamion i polako, zajedno sa balonom, odveze do obližnjih kombija.
Za kraj, šampanjac za uspešno prizemljenje i uručivanje sertifikata o uspešno izvedenom letenju.

You Might Also Like

0 коментара

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Instagram